Bizde büyük bir hevesle baktık ama olmuyor kızlar müteahhitlerin rayiç bedelini düşük göstermelerinden kaynaklı evin tamamına yakını kredi çıkmıyor elimizde 500 bin var, baktığımız ev 1.3 milyon en fazla 400 bin kredi çıkıyor, geriye 400 bin neyle tamamlayayım
Ya da zaten benim elimde hali hazırda 900 binim olsaydı zaten şimdiye ev almış olurdum 0.69 u mu bekleyecektim sanki, saçma sapan işler dün 10 yere baktık bi suru emlakçı ile görüştük ama yok havamızı aldık döndük bir de yüzde 10 peşinat diyorlar şaka gibi yüzde 10 kimin umrunda acaba müteahhitlerin haberi var mı bundan