Deletedmom_62 Evet kızlar 4 ay 23 günlüğüz emin değilim ama sanırım 1 aydir çektiğimiz çile bitti. Dün gece bebeğim sadece 2 kez uyandi Maşallah diyelim 😁 bugün de saat neredeyse 10 oldu hâlâ uyuyo 4 aydir bunlar belki de ilk.
Deletedmom_62 Deletedmom_62 tabiki hâlâ gunduzleri beni sürekli yanında istiyor mutfağa bile gelemiyorum iş yapmaya onu uyutmadan , o ayrı konu😁
Rahime_00 Deletedmom_62 Hadi inşallah bitmiştir 😂darısı bize 4ay 18 günlük özellikle uykuya geçişlerde zorluyor akşamları beni 🥴
Gzemzden Deletedmom_62 bu yazıyı okuyunca o kadar sevindim ki benimde dünden itibaren başladı darısı inşallah bana 🥹 süreç nasıldı verebileceğin tavsiyeler var mı 😵💫
Deletedmom_62 Rahime_00 yormak lazim çocukları iyice oyalayıp yorulmasi lazım ki uyusun ama oyalayacak birsey de bulamıyoruz bu aylarda😁
Deletedmom_62 Rahime_00 yok canım o bebeğin doğum tarihine göre değişiyor erken dogdysa sürebilir evet😀 ama normalde 1 ay veya 35 gün sürüyor bilmiyorum ama normalde benim çocuğum gecede 20 kere uyanırdı 😀
Rahime_00 Deletedmom_62 erkende doğumadi 41 de geldi 😂Hesaplamaya göre bitti ama hala uyanıyor uykuya zor geçiyor inşallah atlatacağız bu gunleride