Kızım 1 yaş 18 günlük . Ama iyice çığırından çıktı delirmek üzereyim iki gecedir sürekli kalkıyor yarım saat geçiyor mu bilmiyorum , ben almadan göğüsüme koymadan kesinlikle susmuyor. Uyuyor yatağına yatırdığım gibi tekrar uyanıyor sürekli bu şekilde . En son yanımda bıraktım yorgunluktan kalkıp emzircek takatim kalmadı . Yatarak yanıma aldım emzirirken bende öyle yatmaya çalıştım ne kadar yatılırsa . Neden böyle oldu acaba yaşayan var mı ? Ne yapmam lazım bilmiyorum oturdum ağladım yani .