Ağzımda çekilmesi gereken 3 diş var 20’likler dahil, bir süre idare ederim dedim ama ağrıdan ölüyorum hemen gidip çektirmem gerekiyor. Daha önce 1 kez kanal tedavisi yaptırdım doktor dişimi mahvetti kimse düzeltemedi bile korkuyorumda var mı bildiğiniz devlet hastanesinde iyi bir doktor 🙏🏼