arkadaşlar merhaba, önceki gün gündüz güneşe aldanıp ince giyinmiştim bir de çok gezenti bir misafirimiz vardı. akşamına aşırı boğaz ağrısı ile yattım. gecesinde vücut ağrıları ile uyandım. uyuyamadım hatta. dr um test yaptırmam gerekiyor dedi. ama 6 aylık bebekle o sıralara girmeyi falan istemiyorum. bir de test yapsalar ne olacakki zaten ilaç kullanamıyorum emzirme dolayısıyla. şuan parol ıhlamur pastil meyve su ile geçiştirmeye çalışıyorum ama sizin yaptığınız bir şey oldu mu bu ara başınıza geldi mi? buarada bazen çok üşüyorum ama ateş öksürük yok. üşüme ,vücut ve baş ağrısı, burun tıkanıklığı , boğaz şişmesi mevcut. eşimle de odaları ayırdım dün. oğlum benle ama emzirirken maske takıyorum. başka ne yapayım kıymetli deneyimlerinizi bekliyorum 💙