Merhaba bugun buhar makinesi aldık 1 saat çalıstırdık salonda yerler ıslandı.
Yatarken odaya getirdik çalısır halde bıraktık gece kalkıp baktım yerler halı hep ıslanmış.
Su kaçırmıyor ama o buhar her yere nokta nokta düşmüş ıslanmış. Makine yerde bu arada ne yapmak lazım. Herkes cok memnun biz olamadık. İşlevi cok güzel ama sorun ıslanması.