Arkadaşlar bebeğim bir aylık oldu.Biberonla mama verdiğimde aşırı saldırıyor ve genzine kaçıyor öksürmeye başlıyor.Bende kısa süreli kalp kırızi geçiriyorum resmen.Biberonuda doğru tutuyorum ama neden böyle oluyor.biberonla mama vermeye korkuyorum artık