Akşam 9/9.30 gibi uyur genelde bebeğim ama tam uykuya geçmesi 10 u bulur.. bu gecede uyudu bu saatlerde saat 1 gibi kalktım baktım uyuyor ellemedim üçte kalktım yine uyuyor dedim az bekleyim derken uyuya kalmışım bi kalktım saat 6 ya geliyor yataktan nasıl fırladım bilmem koşa koşa gittim mama yaptım bebeğimi aldım zaten mızıldanmaya başladı biberon u ağzına vermemle üstümüz başımız mama oldu 🤣 telaştan ağzını kapatamamışım oğlum şaşkın ben şaşkın 🤣 ağlamasın diye geri kalanı içirdim hemen üstünü başını değiştirdim yeni mama yaptım.. gündüz hiç uyumamıştı sanırım o yüzden böyle uyudu ama baya korktum bu anımız da burda kalsın🙃😂