Arkadaşlar 3 gündür çok ağır grip geçiren 2 yaşında bir kizimiz var. Ve kursağından sadece su geçiyor başka hiçbir şeyi yemedi. Ateşi var sürekli. 2 defa acilden serum yaptırmak zorunda kaldık. Şurupları antibiyotiginde de tok karna yaziyo. Ama hak getire boş mideye zorla siringayla göndermek zorunda kalıyoruz. NapabiliriZ lutfen yardım edin