Benim bebeğim doğduğu günden itibaren biberon, emzik, silikon uç hepsine mecburen maruz kaldı hepsini de aldı ve meme reddi yaşamadık çok şükür 🙏 tüm emzik ve biberonlarım avent ben çok memnunum. Aventin bir numara ucu zaten o kadar az akışlı ki tıpkı memeden emer gibi sanırım o yüzden reddetmedi bebeğim