gulertknn1 evet hep ikisini gördüm avente olurlarmı acaba olmassa zaten mecbur direk her parçasını alcam deneyeyim bari 🤷♀️ teşekkürler 😊
Minikerkegim yok yok vercem meme redsi olmasın diye uzun süre biberon vermedim almıyo şimdi. Kritik dönem gibi bişey var sanırım meme reddi için 3 aylık zamanlarda. Ek gıdaya geçiyoruz artık çok zor olacak kaşıkla bişey verince almıyor e hadi meyveleri fileye koyup veriyorum ya da bütün halde benim elimdeyken yalıyo ama mama verilmek zorunda kalsak nasıl iççek inatta eder açlıktan çığlık atar ama almaz biliyorum.