7 aylık bir kızım var. Maalesef bana geldiğinde emmeden uyumak istemiyor. Özellikle geceleri emmek için uyanıyor ve memeye gelmeden uyumuyor . Rüya öğünü denemeyi düşünüyorum sizce mantıklı mı? Bu akışkanlıktan nasıl vazgeçirebilirim? Başına gelip bu durumu çözebilen oldu mu 🥹