Kızlar merhaba bebeğim 10 ay 11 hastalandık bize ek bebeğimin kulaği enfeksiyonda olmuş ve bu sebepten 1 hafta antibiyotik kullandık o bitti bu sefer cocuğun 3 gün sonra kanında enfeksiyon çıktı tekrar antibiyotik başladık ve buna bağli cocuğumun poposunda mantar oldu doktor krem verdi kullanıyorıuz fakat sizede sormak istedim bunu en çabuk ne götürür ?