nilmur0 Kızlar kızım 3,5 aylık oldu emerek uyuyor genelde önceden emerdi emerdi bırakmazdı hep kusardı. Doyduğunu anlamıyor herhalde derdim. Artık emiyor bırakıyor doyuyor sonra uykusu gelince emmek istiyor tam çok süt gelmeye başlayınca karnı tok diye istemiyor herhalde diyorum ama çok ağlıyor uyumak için. Emzik almıyor kaç türlü aldık yok. Çocuklar doyduğunu ne zaman anlıyor. Bu olayın başka bir açıklaması yoktur dimi. Aç olsa uyuyamaz diyorum gece ben kaldırmasam emzirmesem uyanmıyor 5 6 saat. Bana akıl verin ne yapayım ben