Arama yaptım sitede bebeğim ıkınıyor diye hep yeni doğan bebek vardı doğal olarak gazdan dolayı. Peki benm kızıma noluyor😔 yaklaşık bir ay önce farketmiştim karnını sürekli içine çekip duruyordu kaka yaparken falan bu arada kaka sayısı gayet iyi kaka yapıyo ve yaparken ağlama sızlanma yok. Ama sürekli bir ıkınma hali var kızımda şimdi yanmda uyuyo uykusunda ıkınıyo niye olabilr bir şey dokunuyo anlamıyorum ki alerjisi vardı bir yaşından sonra geçti. Anlam veremiyorum 18 aylık çocukta gaz sancısı niye olur başıne gelen var mı neden kızım nefesini tutup ıkınıyo bir saniyelik falan ama sık sık