Merhaba arkadaşlar Bebegım 6 ayına gırcek bırden kılo verdi yüzü degıstı acaba gerçekten dişten mı salyası çok fazla ımm dıye ses çıkarıyor dokunmak ietwdıgımde diş etlerıne ağzını kapatıyor çok üzülüyorum ishalı falan yok başı sıcak oluyor sadece ateşte yok