Semirinannesi28 5. Ayımda emzirirken hamile kaldım, ama tavsiyem çok erken, şimdi ilk bebeğim 15 aylık ikinci bebeğim 1 aylık ve sanki koca insanmış gibi kardeşi ağladığında pış pış yapıyor, uykuları bozuldu, çok ağlıyor, çok üzülüyor, bebekliğini yaşayamadı, travma geçiriyor, bence yapmayın siz de