Merhaba güzel anneler.
Bebeğim 1 aylık hem süt hem mama olarak devam ediyoruz ama çoğunlukla mama tüketiyo meme reddi çok var. Bebelac mama kullanıyoruz fakat bebeğim bir türlü doymuyo 3,4 ölçek içiyo ha bire çiş yapıp acıkıyo sürekli aç . Doyurucu bir mama yok mu yada önerebileceğiniz bir mama var mı