herseySeninleguzel11 Kızlar 16sı itibariyle 5. Gün olacak fakat ağır hastalık geçirdim. Bununla alakası olabilir mi?
GULCE02 herseySeninleguzel11 olabilir canım benim de 5 gün gecikti kendimizden emin dik ama yinede bi ihtimal olabilir dedik 6.gün sabahı regl oldum bence sizde olursunuz ilaç falan kullanmışssınız sanırım bundan kaynaklı olabilir
Poncikkkk herseySeninleguzel11 antibiyotik kullanımı stres hormon değişimi reglı etkiler ama gebelik şüphen varsa test yap bence
Ceydakocyildiz8 herseySeninleguzel11 ay olabilir bende hasta olduğum da grip ilaçları bile benim adetimi geciktiriyor 🤷🏻♀️
herseySeninleguzel11 Poncikkkk Şüphem yok aslında korunmasız birliktelik yok. bir de ben daha 2 ay önce olmaya başladım doğum sonrası ilk reglimi. 17 ay sonra oldum. Belki daha düzene de girmemiştir fakat geçen ay 29 günde olmuştu.
salakmisincemilee herseySeninleguzel11 benim adetim bitti bi hafta once canim ben test yapip kan vermistim negatifti ikisi de