Kezbannnn Pamuğu çaya batırarak içten dışa silebilirsiniz. Bir gözüne değdirdiğinizi diğer gözüne değdirmeyin. Enfeksiyon olmuştur, büyük ihtimal geçmeyecek doktora giderek damla isteyebilirsiniz hemen geçiyor. Hastalığı için de doktora gitmediyseniz gitmelisiniz henüz çok küçük ilerlememesinde fayda var.