Laydaren Seninki az bile ben balkona çıkmadan üstüme başka hırka ,balkona çıkınca bşrtane de kapşonlu Hırka giyiyorum saçıma da sinmesin diye 😣 sigaramı içer içmez listerin şişesi yandadır hemen alırım, rlimi yüzümü yıkar ardından da olips atarım ağzıma ki içimden tekrar koku gelmesin . Yani bu eziyeti ben çekiyorum bırakamadığıma . Günde 3-4 sigara içmezsem sanki bütün şalterlerim atıyor , birtek hamileyken bıraktım , doğumdan 6ay sonra tekrar başladım . Asla çocuğumu sigara dumanına veya kokusuna maruz bırakmam kim gönül koyarsa koysun . Eşime de aynı derecede işkence ediyorum herif bıktı .