Kızlar size bir sorum olucak? Kızım 3 ay 16 günlük. Doğumdan itibaren annem yanımdaydı. İlk bir hafta yanımda kaldıktan sonra hafta da iki üç kez bana geliyor ya da ben gidip kalıyorum. Yani kızım aktif olarak gördü anneannesini. Geçtiğimiz 15 gün içerisin de 2 defa gördü. Annem kucağına alır almaz çığlık çığlığa ağlıyor? Sizce nedeni ne olabilir? Yabancılık mı ediyor acaba? Ama hiç görmediği insanları da görüyor gayet normal davranıyor. Sadece anne ve babamda bu şekildir iki haftadır. Annem ve ben çok üzülüyoruz bu duruma. daha önce bu durumu yaşayan veyahut sebebini bilen var mı?