2017 nisan ayında oturmaya başladık, her yıl nisan ayında tefe TÜFE ye göre zam yaptık, şuan 6. Yılımızın içindeyiz ev sahibimiz kiraya 1000 TL zam yapmak istedi ancak nisan ayına daha 3 ay var, şimdi biz 6. Yılımızın içinde olduğumuz için bize sanırım dava açma hakkı varmış kira bedelinin tespiti için, bunu nisan ayından önce yapabilir mi ? Biz zaten dedik ki Nisan ayında 1000 TL zam yaparız size ama bunu şuan kabul edemeyiz dedik, ama araştırmalarım sonucunda 5 yılı dolduran kiracıya böyle bir dava açabilirmiş ya bu konuyla ilgili bilgisi olan varsa acil yazabilir mi ben dava açabiliyomuyum karşılıklı olarak