2E1M ek gıda miktarı fazla olduğu zaman meme ya da mama reddi yasanabiliyo hatta ek gıdaya 6. Ayda geçilmesinin sebeplerinden biri de anne sütü alımının azalmamasi, erken başlayan bebeklerde süt alımı azalabiliyo çünkü. Ek gidada ilk ay tanıtım sonra yavaş yavaş 2 öğün 3 öğün şeklinde ilerlemek reddi azaltiyo. 9. Aya kadar süt/mama oranı %65-70 ek gıda oranı %30-35 daha sonrasında %50-50 şeklinde olmalı bu oran ek gıdadan yana arttıkça süt/mama alımı azalır. (Size bunları anlatmamin bi faydası olmucak siz yine kendi bildiğinizi yapacaksınız ama yok yine dayanamadim 😂)