Merhaba benim bebeğim bir hafta sonra 7 aylık olucak sütüm olmadığı için formüler süt kullanıyorum her 3 saate 150 ml veriyorum fakat artık doyduğunu düşünmüyorum gece uykularında artık 3 saati doldurmadan erken uyanıp ağlamaya başlıyor verdiğim sütün içine 1 adet cicibebe koymayı düşüyorum sizce bir sorun olurmu açlığını bastırması için ?