Kızım 1 yaşında, sürekli emzirirken ısırıyor. Isırıp bırakmıyor da çeke çeke ısırıyor, umarım anlatabilmişimdir. Ağrıdan ölcem artık. Kaç kez ağladım acıdan, 7 8 aylıkken de ısıma vardı ara ara sonra unuttu ısırmadı, şimdi tekrar başladı. Isırdığında burnunu sıkıyorum ama yok çekio ısırıp sonra ağlıo içli içli. Napıcağımı şaşırdım artık. Sabah ısırdı sağ tarafı vermedim bende o tarafı bugün, hem acıo hem de çatladı diş izi çıktı. Demin sağdım elimle, emzirmedim diye Süt birikmiş bide onun acısı vardı. Nasıl bıraktırcam ısırmayı ben 😭