Benim bebeğimde 13aylikken yürümeye başladı dişlerini hepsini 12 aylıkken çıkarınca yürümek geç oldu takilmadim hiç konuşma her bebek bir değil ki benim bebeğim emeklemedi hiç yürüdükten sonra emeklemeye başladı konuşma da bukilum bukilum diye biseyler soyluyor o nedir hiç bilmiyorum sürekli evde onunla konuşan aileyiz ama herşeyin bir zamanı var vakti var inanıyorum bir gün 1 kelime 2 gün 2kelime 3gun 3 kelime derken bebeğinizin konuşmus olacak hiç anlam veremiyeceksiniz sabır efendim siz her anını yaşamaya bakın sorgulamadan karamsar olmadan bebeğiniz olan güzel Anlara şahit olun hayırli geceler