Bebeğim 2 aylık. Bir gün kaka yapmıyor ikinci gün yapıyor. Epey gürültülü ve çok fazla yapıyor. Bugün epey mukus olduğunu farkettim. Ve kusması var. Kusarken de aynı şekilde biraz balgamli kusuyor. Doktora gideceğiz ama yine de bir fikir alayım dedim. Yaşayan var mı ciddi bir problem midir ?