Haticerdogan benim bebeğimde biberon almaz. 12 gibi uykudayken veriyorum sütünü sabaha kadar uyuyor. Gece 3 gibi uyanıyorsa ve bşr süre uyumuyorsa tamamen kesin gece beslenmesini. Diş kalıntısı ağrısı yaşarken benim bebeğimde her gece 3 te uyanırdı. Biraz araştırdım uyku eğitmenleri bu tarz durumlarda bebek uyanmadan önce siz küçük bir uyaran verin diyorlar. Örnek veriyorum bebeğim 3 te uyanıyordu ben gece 2:30 da kalkıp hafif uyku pozisyonu değiştirip biraz rahatsız ediyordum sonra uyumaya devam ediyordu. Bu şekilde 1 hafta boyunca yaptım şimdi hiç uyanmıyor. Eğer gerçekten aç olsa uykuluyken alırdı biberonu. Kaldı ki o aylarda gece beslenmeme konusunda sıkıntı yok kesebilirsiniz diyorlar. Yani uyanması açlıktan değilde sadece alışkanlık olabilir