Kızlar hep görüyordum uyku eğitimini. Ücret karşılığında 2 hafta boyunca yöntemler sayesinde uykuya geçiş yapıyorlar vs diye. Hep boş bulurdum hala daha öyle 😂
Evimizde kalorifer vs yok. Sadece ısıtıcımız olduğu için tek bir odada yatıp kalkıyoruz kışın başlamasıyla. Bebeğim 5,5 aylık diş dönemine yaklaşık 4,5 aylıkken giriş yaptık. Aşırı salya, huzursuzluk sürekli beni isteme yanında olduğumu hissetmesine ihtiyacı olduğunu seziyordum. Yanımda yatırmaya başlamıştım. Doğduğundan beri hep memede uyuyordu. Diğer türlü uyumazdı hiç. Yan yatırmamı söylüyordu herkes. Ancak yan da yatmayı sevmedi. Yan yatırıyorum düz yatıyor devamlı ama başını yan yatırıyordu. Yatırmadığı zamanlar ben yatırıyordum. Her neyse kış başlamasıyla diş belirtileri oldukça arttı. Gece uykuları bölünüyordu hem onun hem benim beşikten al emzir geri yatır diye. Yanıma aldım. 1,5 aydır birlikte yatıyorduk. Yan yatmayı sevmeyen oğlum yan yatmaya alıştı. Memede uykuyu bıraktı. Hepsi kendiliğinden oldu. Ancak geceleri elini tutuyordum bazen de ayaklarını bacağıma koyuyordu. Tam bir temas bağımlısı. 😂 Dün karar verdim benim yanımda yattı beşiğine geri dönmesi gerek diye. Bugün deneyeceğim dedim. Pış pış pat pat yöntemini kendimize uyguladım sonuç 10 dk içinde konuşa konuşa uykuya daldı. İlk kez kendi beşiğinde bu şekilde uyuyor. O kadar mutluyum ki. Eşimin yanında yatmayı özlemişim 😂 sizinle de paylaşımak istedim. Uzun oldu herkese iyi geceler diliyorum 🕊️