Minikliya haftanın 5 günü çocuktan ayrı kalmanın, ölüm kalım hastalık olmadığı sürece normal olduğunu söyleyecek birinin olacağını sanmıyorum. Durumunuzu anlıyorum, çalışmayın falan demek de haddine değil kimsenin. Herkesin aile dinamikleri farklı. Ama en makul seçenek kamera + bakıcı bence. Ben 4-5 yaşlarındayken bir zaruret hali doğmuştu ve annem anlattığınıza benzer bir tempoda bir süre çalışmak durumundaydı, 30 yaşıma geldim hâlâ içerliyorum buna. Sizin açınızdan zor bir durum, kolaylıklar dilerim.