Silifkecilegimmisin merhabalar, ben hamileyken burnumda bildiğiniz uçuk çıktı kadın doğum doktorum sormuştum uçuk istemeyiz hele burunda hiç demişti. Sonra sağlık ocağına gittim Melisa çayını kaynatıp suyunu pamukla burun ucuma sürdüm bir kaç kez sonra kendiliginden geçti belki sizde de ise yarar. İyileştirici özelliği varmış sanırım araştırın isterseniz 🌸