Kuzusununannesi28 Bebegım 5 buçuk aylık emerken 5 dk emıyor sonra çıkarıyor ağlıyor tekrar Emiyor tekrar ağlıyor bazen ağlamasa bile sürekli memeden cıkıyo. Süt olduğu halde
Dilara_Atalay33 Kuzusununannesi28 boğazı agriyordur bir doktora götürün isyerseniz salgın var çünkü birde burnuna bak tikalidit belki nefes alamadigi için ağlıyordur
Aslininannesi Kuzusununannesi28 kızım 4 buçuk aylık.Genelde burnu tıkalı olunca böyle yapıyor. Serum fizyolojik deneyin isterseniz..
Kuzusununannesi28 Aslininannesi hep yapıyorum serumu da. Genel olrak bu sekılde 3 aylıktan beri. Bir çırpıda emip doyma yok hep vi savaş hali