1 yaşında bebeğim emmeyi bıraktı bende geceleri devam sütü verdim çünkü kalkıyordu acıkıyor diye gece 1 ya da 2 kere biberonla veriyorum ama artık kesmeyi düşünüyorum doktorların çoğu 1 yaşından sonra gece beslenmeyi kesin diyorlar acaba biberonla su versem sonra kendi bırakır mı bilemedim öneri verir misiniz