Dunyamoldun Ben 1 aylikti verdiğimde kolikti cok faydasinu gordum zaten doktorum su içirmemi söylemişti sarılığı kolau atlatsin diye 7.gununde rezeneyi sordum 1 aylık olunca verebilirsin dedi ebebekten humana marka aldim 30 ml küçük biberonda demliyodum ara ara iki yudum seklinde iciriyodum aksama kadar bitiriyordu asiri gazini rahatlamıştı 3.ayinda gazi kalmadı simdi uyku sorunu var ayni markanin papatya cayini veriyorum