Merhaba anneler artık oğlum sütümle doymadigini düşünüyorum çünkü sürekli emmek istiyor sadece memede sakinlesiyor ve orda kalmak istiyor ve ek gıdaya yani tadım faslına geçmeye başlamaliyim diye düşünüyorum ilk yoğurt sonra sebze purelerinden baslicam bu süreçte sizler nasıl ilerlediniz fikirlerinize ihtiyacım var ?