Pamukanne1 ben de bu sorunu yaşadım. Allah kolaylık versin. Doğumdan sonra ilk iki hafta ne varsa yedim, sonra baktım ki çocuk çatlıyor ağlamaktan ve sancıdan. Öyle olunca nedenini de bilmediğim için araştırdıktan sonra yediklerime dikkat etmeye başladım. Sadece et, kereviz, patates, havuç, elma, mantar yiyorum. Ayrıca tatlı bir şey istersem lokum alıyorum sadece. Mecburen böyle yapmak zorunda kaldım. Süt ve ürünlerini yediğimde kızım 3 gün boyunca sancı çekmeye başlıyor ve ishal oluyor. Ayrıca ne hikmetse poposu da yara oluyor. Takviye ilaç aldığım için sütüm azalmadı, bebeğimin kilosu da fazla çıktı 😂 o yüzden diyet yapacaksanız takviye vitamin almanız iyi olacaktır. Siz de deneye deneye bir bakın bebeğinizi neler etkiliyor, ona göre ayırırsınız.