ozlmaynnn ben kullanıyorum çok da memnunum, pirinci tam pirinç unu oluyor, yani pirincin besleyici olan kabuk kısmının da öğütülmesiyle oluyor ve besleyici hale geliyor. Tarhanasını yoğurtsuz tarhana aldım bebeğimde süt alerjisi olduğu için ve bayılarak içiyor. Og naturalin tarhana, tam buğday unu, tam pirinç unu, irmik ve yulaf lapasını aldım. En çok kullandığım şeyler irmik, tam buğday unu ve tarhana oldu.