Minebasturk97 benim kızımda 47 günlük sarılığı devam ediyor. Metabolik tarama testi yapıldı. Yarın çocuk endokrinolojine gidicez. Çocuk doktorumuz yönlendirdi. Bakalım belki anne sütü sarılığı olabilir dedi Doktorum. 1 haftadır inek sütü diyeti yapıyorum geçer inş🙏🏻