Zlnmst Susuperilla canım daha sık emzir mutlaka çünkü vücutta su kaybı oluyo önlemek için sık sık emzirmen lazım ama ne iyi gelir bilemiyorum
Annebebek7856 Susuperilla Benimki de 4 aylik. Doktoru pirinc unu yap biraz dedi. Probiyotik aliyo zaten duzenli. Dun pirinc unu yedirdim mecbur bugun bakicaz duruma.
Gzddmr Benm bebegimde de oldu aşırı uyku hali yapıyor vücudu su kaubediyor sık sik emzir probiyotik kullanmanı oneririm
[silindi] Merhabalar, nasıl iyileşti sanırım benim kızım da ishal oldu? Kaç kakalı bezde ishal diyoruz😞😭