Küçük bebeklerde büyüdükçe iz kalmıyor ama bu süreçte de sarı bi yağ vardı iz bırakmaz derlerdi biz ondan kullanmıştık bir de yumurta yağı kavuruyırsunuz falan internette nasıl yapılacağı yazıyordu bi araştırın isterseniz ama iz kalmaz merak etme üç dört aya geçer yavaş yavaş sonra birden kaybolur