zzeynepsaree 1 ay 20 günlük Kızım var gazlı bir bebek kaka iki günde bir yapıyor bazen 3 4 günü bulabiliyor gazini çikarıyo ama bugün başladı ağlayarak sıçrayarak uyanmalar sizce neden oluyor
Ffak Sorunun içinde cevap var 😀 günde en az bir kere bile kaka yapması lazım ki normali 3 o ayda. Gaz ilacını kullanıyosun sonra emziriyosun ya da mama veriyosun hemen kaka yapıyor ☺️