Sadecebiri İlk kez kullandım ilk hapı içtikten sonra biraz midem rahatsız oldu gibi bulantı yaptı hep böyle mi olacak yoksa ilk defa içtiğim için mi oldu ?
Ayssss1 Sadecebiri ben 2 sene yasmin ile korundum yan etkilerinde yaziyor bazi kisilerde mide hassasiyeti yapabiliyor eger devam ederse ilaci degistirmeniz gerekebilir
Yasemin38 Sadecebiri bazen yan etki yapıyor canım bir kaç daha kullan devam ederse sıkıntın hapı değiştir Önceden sağlık ocakları ücretsiz veriyordu ama şuan bilmiyorum sağlık ocağındaki ebelere sorabilirsin
Zeyneppppduygu Sadecebiri ben 5 yıl kullandım hamile kalmadan 2 ay önce bırakmıştım bazı kişilere dokunabildiğini duymuştum bir ark baş ağrısı yapmıştı bir süre sonra içmeye devam etti geçti alıştım demişti sizde bir süre deneyip eğer düzelme olmazsa farklı bir hapa geçebilirsiniz
Sadecebiri Ayssss1 teşekkür ederim bugün rahatsız etmedi sanırım dün ilk kez içtiğim için psikolojik de öyle hissetmiş olabilirim. Bu Arada devlet karşılamıyor bu ilacı değil mi sanırım önceden devlet karşılıyordu
Sadecebiri Zeyneppppduygu sanırım ilk gün içtiğimde yendiğim farklı bir şey dokundu veya ilk defa içtiğim için öyle oldu şu an şükür bir şey yok
R_y_M Sadecebiri bende de aynu sorun oldu 2. Gün tüm gün midem bulandırdı hap kokusu agzıma geliyordu o yüzden merak ettim size de öyle oldu mu diye
Sadecebiri R_y_M yok olmadı ben şu an memnunum İsterseniz akşam saatlerinde için bide öyle deneyin uyumaya yakın mesela eczacı bana akşam saatlerinde iç dedi