Arkadaşlar bebeğim bugün tam 2 aylık oldu bu aralar biraz çok uyuyor gibi geliyor bana. Gece uykusuna 1-2 gibi geçiyor ve gece uykusunda kesintisiz 6 saat uyumaya başladı 3 gündür böyle normalmi sizce o kadar süre acıkmaması falan yatmadan önce mama veriyorum sadece omu tok tutuyor acaba? İki gündürde çok uyumaya başladı gündüzleri 2-3 saatte bir besliyorum ama iki gündür uyanık kaldığı süre gün içinde 7 saat falandır. Sizinkiler nasıl?