Yamaninannesiiiiii Canım benim lohusalık sendromu yaşıyorsun şuanda ve inan bana benim kadar kötü atlatanı henüz dünyada yoktur eminim 😑 Şuanda anne sütü bile gaz yapıyor bebeklere neredeyse, o yüzden uykusuz olabilir, sancılı olabilir. Bunlar hepimizin yaşadığı şeyler hatta benim oğlum var ya inan bana gece 3 e kadar uyumazdı, uyuduğunda ise hemen uyanırdı. Pişmanlık duygusu vardı hep, neden böyle bir işe kalkıştım, herkes mışıl mışıl uyurken ben gecenin bir saatinde bebek sallıyorum diye… Ağlıyordum resmen ne zaman geçecek diye ama şuan 1 yaşında ve o günler öyle çabuk geçiyor ki… Ne kadar sen iyi olursan süreçte o kadar iyi geçer. 40 gün dolunca da gerçekten bir ferahlama geliyor Allahın izniyle 🌿. Ben, bebeğim daha 5 günlükken avm ye gitmiştim, dışarıda kar fırtınası vardı. İnsanlar benimle alay mı etmedi, dalga mı geçmedi… anlatsam buraya sığmaz. Ama eşime hep söyledim ben evde durmak istemiyorum, duvarlar üzerime geliyor gibiydi bebeğe alışmam çok zor oldu ama bunları sana anlatmamın nedeni, ben dışarı çıktığımda kendime geliyordum. O yüzden sana da naçizane tavsiyem özellikle de arabanız varsa çıkın gezin bebeğinizle. 40 ı çıkmadan bir yere gidilmez diyenlere aldırma, sen iyi olacaksın ki bebek te iyi olsun. Annenin pskilojisi herşeyden önemli. Ben bu şekilde kendim dirayetli olmaya çalıştım, bana çok iyi geliyordu. Herşey geçecek bi bakmışsın doğum günü için planlar kuruyorsun. Gözünü kapatıp açıyorsun ve bambaşka bir sahne.. Geçecek.
Çünkü gerçekten geçiyor 😊🙏🌿