Melike91
Merhaba
7 aylık bir oğlum var. Gün içinde çoğunlukla söylenir gibi ses çıkartıyor. İiiiiii iiii iii diye kendini sıkar gibi ses çıkartıyor. Genellikle oyuncaklara yapıyor. Oyun halisindayjen özellıkle. Söyleniyo sanki. Bir fikri olan var mı??