Melo0603 36-48+60 ay alıyor devlet kanunen böyle geçer. Ama yaşadığınız bilgenin talebine göre şekillenir. 36 ay alan çok daha az devlette. 4 yaş ve 5 yaş grubu olabilir. Kendinize yakın anaokulu ile görüşürseniz net bilgi alırsınız kaç yaş grubu alıyorlarmış. Mesela bizim burası sadece 5 yaş alıyor. Ama benim çalıştığım zaman da devlette 3 yaş da vardı 4 yaş da vardı 5 yaş da vardı.