Reglime 12 gün kala yani ovülasyondan 2 gün sonra bugün kanama oldu . Prezervatif ile korunuyoruz. 2009 dan bu yana ilk defa böyle düzensiz erken adet gibi bişey oldu . Hamilelik belirtisinde böyle bişey var mı yoksa herşeyin bir ilki olduğu gibi düzenlik mi ? Bilgim olmadığı İçin buradan sormak istedim. Hamile kalındıktan sonra falan bi kanamadan falan bahsedilir bende olmadı önceki hamileliğimde. Kafamda deli sorular. Bilgisi olan yazarsa sevinirim.