Fayah01 Bizde kullanıyoruz oğlum 9 gibi uyuyor biz yatana kadar 12 ye kadar açık kalıyor gecede bazen uyanınca odanın kuruduğunu farkedersem açıyorum yada sabah biraz nemlendirip kapatıyorum sürekli açık kalmasına gerek yok odamızda derece var %45 50 yi gördüğümüzde kapatıyoruz