Merhaba, 17 aylık oğlum var. Onun için dısarı cıkarken evde hazırlayıp yanıma alabilecegım ve tadı bozulmadan yedirebileceğim ne yapabılırım kızlar? Mama içiyordu bırakmak üzereyiz son 1 kutu kaldı ara ara verıyorum cok vermıyorum ayrıca emzırıyorum da ama mama içtiği zaman yemek yemıyordu hala da istahsızlıgı var ama az az da olsa yemek yıyor. Yani mamanın yerıne ne yapabılırım dısarda bazen emıyor bazen emmıyor İlk defa mamasız cıkıcam dısarı önerileriniz varmı?